CAPE FLATTERY

*

Cape Flattery – najdalej na północny-zachód wysunięte miejsce kontynentalnych Stanów Zjednoczonych (Pólwysep Olympic, stan Waszyngton)

*

Za każdym słowem

jest żywy człowiek

– a raczej jego brak

*

Wszystkim życzliwym Przyjaciołom i Czytelnikom tego bloga dziękuję za uwagę i wizyty – zwłaszcza tym, którzy zechcieli się do mnie (do nas) odezwać. Tym ostatnim dziękuję za inspirujące rozmowy i słowną obecność.

*

Pozdrawiam

St. B.

*

PS. Jeszcze raz dziękuję za wszystkie komentarze i opinie jakie otrzymałem od Was pod poprzednim wpisem. W międzyczasie WordPress naprawił usterkę i wszystko pod względem technicznym wróciło do normy. Niemniej jednak zmuszony jestem – na jakiś czas przynajmniej – zawiesić działalność blogową. Jak długo będzie trwała? – tego nie wiem. Mam nadzieję, że będziecie pamiętać o Wizji, a Ci którzy trafili tu stosunkowo niedawno, mogą poszperać w archiwum bloga, by znaleźć tam coś dla siebie. Na ewentualne komentarze odpowiem. Powodzenia Wszystkim życzę: tym, którzy pracują – satysfakcji z pracy; tym, którzy są na wakacjach – udanego wypoczynku. Do zobaczenia – Carpe Diem!

(Zdjęcie własne)

komentarze 22 to “CAPE FLATTERY”

  1. Ewa Says:

    Opaliłeś się, złap ten dzień kiedy zrobiono ci zdjęcie. Będzie dobrze, wiem coś o tym :)

  2. Jula :D Says:

    Logosie Amikusie ,

    Trzymaj się !

    , mam do Ciebie link, więc systematycznie zaglądam.
    Przeważnie do Twoich nowych wpisów. :)
    Skoro nie planujesz nic , w najbliższym czasie , to z przyjemnością będę wspominała Twoje stare wpisy zaglądając tam , i do Twojego pięknego blogu ze zdjęciami, bo w sumie to było ich cztery wliczając ten na wirtualnej ;) ..

    Mam nadzieje ,że u Ciebie wszystko OK.

    Jestem pewna ,że niedługo wrócisz do nas , jak zwykle ; pełen werwy , animuszu , fantazji, melancholii , ciekawości z nutką ryzyka .. . itd..

    Czyli z pełna paletą , czy gamą uczuć, refleksji , jakie z siebie może człowiek wydobyć i dziel się z nami nadal tym pięknem i brzydota świata , które spotykasz na swojej drodze, a które tak pięknie opisujesz i pokazujesz. dla siebie , dla nas , za co jesteśmy Tobie bardzo wdzięczni ;) :D.

    Pa! ..
    Do miłego … czytania , oglądania i komentowania tu … ;)

  3. czara Says:

    Ech, a ja się już napaliłam na nową notkę… Mam nadzieję, że przerwa będzie krótka, wracaj do nas prędko, bo z każdym brakiem słowa żywego człowieka jeszcze bardziej brak.

  4. Roma Says:

    Powodzenia i do usłyszenia wkrótce.

  5. Onibe Says:

    do blogowego zobaczenia, zatem ;-)
    wracaj z ciekawymi zdjęciami i tekstami!

  6. Kasia Says:

    Pojawiasz sie na zdjeciu a potem znikasz. Mam nadzieje, ze przerwa nie wynika z jakiegos przykrego zdarzenia losowego. Spokojnych dni!

  7. Ada Says:

    To zdjęcie dziś rano wyglądało inaczej, zdecydowanie wolałam je w pierwszej odsłonie. Trochę mi to przypomina urodzinowe przyjęcie Bilbo Bagginsa :) Przepraszam, jeśli ten żart wydał Ci się nie na miejscu a okoliczności są bardziej poważne niż mi się wydaje.
    Przesyłam serdeczne myśli
    A.

  8. Pani Peonia Says:

    To czekamy!

  9. babka filmowa Says:

    Intrygujące motto tego ostatniego (przed przerwą – mam nadzieję) wpisu, bardzo daje do myślenia…. Podoba mi się. Pozdrawiam serdecznie.

  10. liritio Says:

    Jakże to, ja urządzam powrót (wielki oczywista), podejście n-te, a Ty znikasz! Znienacka! Powiedziałabym, że się nie zgadzam, ale nie mam nic do gadania, więc zmilczę. I zatęsknię czasem, aż w końu wrócisz :)
    Tak dawno nie nadrabiałam nowości internetowych, że mam zaległości. I u Ciebie też, zajmę się tym w czasie przerwy. Wszystkiego dobrego w czasie od Wizji oddalonym.

  11. Watra Says:

    Myślę, że spokojnie zapoznam się z archiwum.
    Pozdrawiam i witaj: „Świecie nasz….”, szczęśliwych powrotów!!!!!!!!

  12. Miriam Says:

    Udanych wakacji (?) – rychłego powrotu !

  13. tania Says:

    3MK czyli macham ciepło.

  14. nutta Says:

    Wracaj z nowymi siłami i pomysłami. Do miłego poczytania.

    • nutta Says:

      Czasami tak jest w życiu, że zabraknie już czyichś ważnych słów. Za mało się powiedziało, nie dość uważnie się słuchało, tyle jeszcze niezadanych pytań pozostało przy nas. Na oswojenie tego braku trzeba czasu, ale nigdy nie jest tak, że nastąpi pełne pogodzenie z utratą, będą sytuacje po latach, że serce boleśnie zabije. Twoje motto do wpisu poruszyło mnie, stąd te słowa.

  15. sarna Says:

    Tak, motto zmuszające do przemysleń i refleksji, ale … jest w nim jakaś nieścisłość odnosząca się do “jest żywy człowiek – a raczej jego brak”. Rzeczywiście, za każdym słowem kryje się żywy człowiek, który je wypowiedział, tyle, że już o jego braku za tym słowem możemy mówić, gdy “myślimy słowami”, ale wówczas wykluczamy możliwość “raczej za każdym słowem”, bo przecież zdecydowana większość słów pada w bezpośredniej rozmowie, bo temu przecież słowa służą. Moim zdaniem bardziej adekwatny byłoby tu zwrot “wyraz”, który odnosi się do komunikacji w formie pisemnej.
    Oczywiście jak zwykle “szukam dziury w całym” :)

    ps. cieszę się, że zrobiłeś sobie wakacje od kompa, pozdrawiam

  16. Ela Wolny Says:

    Mam nadzieję, że nic tragicznego w Twoim zyciu… bo opoka, filar a chwije się.

    I to jest moja opinia na temat Twojego www – trzon blogosfery. To co lubię, to co kocham – świat, podróże, pejzaże, rozważania, sztuka, kultura, człowiek. Rzadko bywam, bo ja w ogóle gdziekowiek rzadko bywam.

    A jak już jestem, to umieram – YELLOWSTONE! Przepiękne zdjęcia przecudownej Natury! Brak słów po prostu…
    Pozdrawiam.

    • sarna Says:

      Zdjęcia Yellowstone, to powód mojego rozczarowania wyborem Amicusa, polegającym na wydaniu albumu ze zdjęciami z Tajlandii, a nie z Yellowstone. Te z parku narodowego są niesamowite, dziwi więc mnie Jego wybór, choć nie pozostaje nic innego, jak go uszanować.


Co o tym myślisz?

